Witaj na stronie Banku

Aktualności

Szanowni Państwo,

 

Uprzejmie informujemy, że od 14 września 2019r. zmieni się sposób logowania w Systemie Bankowości Internetowej naszego Banku. Zmiany te związane są z koniecznością dostosowania Internet Bankingu do przepisów dyrektywy PSD2 , która wymaga tzw. "silnego uwierzytelniania" w procesie logowania.

 

Zgodnie z zaleceniami dyrektywy PSD2 w zakresie silnego uwierzytelniania z dniem 14 września 2019r., zostanie wprowadzony obowiązek potwierdzania logowania do systemu za pomocą hasła SMS, które państwo otrzymacie z Banku.

 

W celu ułatwienia pierwszego logowania się do systemu od 14 września 2019r. prosimy o zapoznanie się z niżej opublikowanym opisem wprowadzanych zmian.

 

Silne uwierzytelnienie - Klienta

 

WAŻNE !!!

 

W związku z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018 r., poz. 1075) Bank Spółdzielczy w Narwi wprowadza obowiązek tzw. silnego uwierzytelniania Użytkownika. 

 

Użytkownicy korzystający z listy haseł do autoryzacji przelewów koniecznie muszą udać się do najbliższej placówki Banku i dokonać zmiany sposobu autoryzacji na SMS w formie pisemnej dyspozycji. 

 

Od dnia 14.09.2019 r. autoryzacja przelewów jednorazowych odbywać się będzie poprzez hasła SMS- hasła jednorazowe wygasają.

 

 

Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności 

 Komunikat

Prokuratury Krajowej 

 Komendy Głównej Policji

 Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

 Europejskiego Centrum Konsumenckiego

 FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP  z dnia 15 maja 2019 r. 

Ostrzegamy przed fałszywymi stronami udającymi pośredników szybkich płatności. Na atak narażeni są użytkownicy bankowości internetowej i mobilnej robiący zakupy przez internet.

Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/) oraz najbliższej jednostce Policji. Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań. Masz też prawo złożyć reklamację do swojego banku.

Komunikat Prokuratury Krajowej, Komendy Głównej Policji, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Europejskiego Centrum Konsumenckiego oraz FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP

Informacje dla dostawców usług (TPP)