Aktualności

BLIK dostępny w Banku Spółdzielczym w Narwi

Jak aktywować usługi BLIK ?

Proces aktywacji przedstawiamy na przykładzie wersji aplikacji dla urządzeń z system Android. Aktywacja dla urządzeń z systemem iOS jest analogiczna.

1. Zaktualizuj aplikację "Nasz Bank" w sklepie Google Play

 

2. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje "Ustawienia"

 

3. Wybierz opcję "BLIK" i przesuń suwakiem na tryb "Włączony", a następnie ZAPISZ ustawienia

 

4. Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN lub używając cech biometrycznych i korzystaj z usług BLIK.

 

Gdzie i jak korzystać z usług BLIK ?

  • Wypłaty z bankomatu bez karty - W celu wypłaty w bankomacie należy wybrać metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, można również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu. 
  • Płatności w sklepie stacjonarnym - Aby dokonać płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejść do Aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności klient zyskuje nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu. 
  • Płatności w sklepie internetowym -  Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym, wystarczy włączyć Aplikację mobilną Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo klient ma możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

Limity:

  • dzienny limit transakcji gotówkowych wynosi: 1 500,00 zł
  • dzienny limit transakcji bezgotówkowych wynosi: 3 000,00 zł
  • dzienny limit transakcji internetowych wynosi: 2 000,00 zł

Istnieje możliwość zmiany limitu w Banku lub na Internet Banking maksymalnie do 10 000,00 zł. W aplikacji mobilnej Nasz Bank udostępniono tylko podgląd limitów bez możliwości jego zmiany.

Więcej informacji dotyczących usługi i jej funkcjonalności na https://blik.com/pierwsze-kroki-z-blikiem