Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych. Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet
Uruchomienie aplikacji Nasz Bank
- Aplikację Nasz Bank należy pobrać ze sklepu Google Play – aplikacja jest darmowa.
- Na stronie Internet Bankingu w zakładce Ustawienia –> Kanały dostępu i urządzenia wybieramy opcję Dodaj urządzenie, i postępujemy zgodnie z komunikatami wyświetlonymi przez system.
- Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.
- Można zacząć korzystać z aplikacji Nasz Bank.
Aplikacja mobilna umożliwia:
- przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
- dostęp do historii operacji
- prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
- dostęp do informacji o kredytach, lokatach
- wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
- wykonywanie przelewów QR
- zakładanie i likwidacja lokat
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS
- wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku
Instrukcja użytkownika aplikacji mobilnej Nasz Bank
[Privacy Policy] Polityka prywatności Aplikacji Mobilnej Nasz Bank BS Narew