SmartKARTA umożliwia obsługę rachunku (wpłaty i wypłaty) w bankomatach i wpłatomatach z wykorzystaniem Aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Korzystanie z usługi w Aplikacji mobilnej
Po uruchomieniu Aplikacji mobilnej w swoim smartfonie wybieramy opcję smartKARTA dostępną na ekranie głównym. Aplikacja przedstawi ustawienia smartKARTY. W przypadku, gdy posiadamy tylko jeden rachunek, usługa będzie dostępna dla tego rachunku. W przypadku, gdy posiadamy klika rachunków, musimy wskazać, który z nich będzie obsługiwała smartKARTA.
Dostępny jest również podgląd Dziennego limitu operacji ustalonego w banku dla usługi.
Szybka wypłata z bankomatu:
- Uruchamiamy Aplikację mobilną w smartfonie, gdzie następnie wybieramy opcję smartKARTA → szybka wypłata i wybieramy lub wpisujemy kwotę szybkiej wypłaty,
- Po wciśnięciu przycisku Wypłać przechodzimy do skanowania QRCode wyświetlonego w bankomacie,
- Bankomat oczekuje na potwierdzenie operacji w Aplikacji mobilnej,
- Potwierdzamy wykonanie operacji w Aplikacji mobilnej.
smartKARTA – obsługa rachunku w bankomacie:
- Uruchamiamy Aplikację mobilną w smartfonie, gdzie następnie wybieramy opcję smartKARTA → smartKARTA i przechodzimy do skanowania QRCode wyświetlonego w bankomacie,
- Na ekranie bankomatu wybieramy operację, którą chcemy zrealizować, np. Wpłata gotówki,
- Postępujemy zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie,
- Potwierdzamy wykonanie operacji w Aplikacji mobilnej,
- Możemy wydrukować potwierdzenie.